Internet LTE - jak wybrać najlepszą ofertę dla Twojej firmy?

Obecnie internet LTE praktycznie w niczym nie ustępuje internetowi tradycyjnemu. Szybkość przesyłu danych może dochodzić nawet do 150 Mb/s, natomiast zasięg – LTE bije tradycyjną sieć na głowę.

Aby skorzystać z mobilnego internetu wystarczy złapać zasięg sieci komórkowej. Technologię tę wykorzystują praktycznie wszystkie dostępne na rynku urządzenia – laptopy, smartfony, tablety, etc. Mimo, że większość firm korzysta z tradycyjnego internetu, coraz częściej podmioty prowadzące w sieci część swojej działalności wybierają właśnie internet mobilny. Jakie właściwie korzyści przynosi taki wybór i jak znaleźć najkorzystniejszą ofertę?

Internet LTE - kliknij i dowiedz się więcej w serwisie Play

Jakim firmom potrzebny jest internet mobilny?

Internet mobilny znajduje zastosowanie w różnych branżach, jednak najlepiej sprawdza się w firmach zatrudniających mobilnych pracowników – przedstawicieli handlowych, agentów, lub osoby reprezentujące przedsiębiorstwo na delegacjach. Może na przykład okazać się niezwykle pomocny przy zarządzaniu siecią sprzedawców lub organizacji komunikacji między nimi – ustalanie rewirów, wymienianie się istotnymi informacjami, etc. Internet mobilny coraz częściej jest też wybierany przez menedżerów firm prowadzących stacjonarną działalność. LTE pozwala im trzymać rękę na pulsie wszędzie, gdzie się znajdują, co często ma kluczowe znaczenie –współczesny rynek zmienia się błyskawicznie i na wszelkie zmiany trzeba reagować natychmiast. Jeśli wyprzedzi nas w tym konkurencja, negatywnie odbije się to na naszych zyskach.

Taniej niż indywidualnie

Umowy podpisywane dla większej ilości numerów zawsze są korzystniejsze niż indywidualne. Co więcej, występowanie z pozycji klienta biznesowego zawsze daje większe możliwości jeśli chodzi o negocjowanie kształtu umowy. Dotyczy to zwłaszcza dużych korporacji i firm które dobrze rokują jeśli chodzi o rozwój. Szukając najkorzystniejszej oferty na internet LTE dla firm powinniśmy oczywiście porównać oficjalne propozycje, jednak zawsze warto ustalić, czy dostawca jest otwarty na negocjacje. Duży, korporacyjny klient, to dla operatora nie tylko doskonała okazja aby za jednym razem zawrzeć umowę na potężną kwotę, ale również szansa na zdobycie liczących się referencji, na które będzie można powoływać się w kampaniach reklamowych i negocjacjach z innymi podmiotami – warto zdawać sobie sprawę z wartości takich profitów.

Duża konkurencja to mniejsze ceny

Niezwykle korzystne dla potencjalnych użytkowników mobilnego internetu dla firm jest to, że operatorzy ambitnie konkurują o klienta. Warto śledzić oferty by wybrać najlepszą i dopasowaną do potrzeb.