Dlaczego należy porozmawiać o dedykowanym sklepie internetowym?

Firmy, gdy chcą uzyskać dobrą pozycję w branży, powinny się wyróżnić. Oprócz samych produktów jednym z ważnych wyróżników marki może być dedykowany sklep internetowy.

To rozwiązanie, które bardzo wyraźnie eksponuje indywidualny pomysł przedsiębiorcy na organizację ekspozycji oraz obsługę transakcji. Dzięki unikalnemu projektowi dedykowanego sklepu internetowego można podwyższać sumę koszyka – np. poprzez prezentację komplementarnych produktów albo indywidualnych promocji. Można też udostępniać użytkownikom dodatkowe narzędzia wspierające sprzedaż – różnego typu porównywarki, galerie, nagrania video towarów.

Duży zakres oddziaływania na komentarze na temat witryny sprzedażowej ma poziom kontaktu z obsługą. W przypadku dedykowanego sklepu internetowego – przy wykorzystaniu indywidualnego zestawu narzędzi dla każdego z pracowników – dostarczamy funkcje, takie jak monitoring realizacji przesyłek, raporty lub wszelkiego typu komunikatory.

Warto również przypomnieć o marketingowym aspekcie dedykowanego sklepu internetowego. Wygląd strony oraz rozplanowanie podstron produktowych wpływa na rozpoznawalność serwisu. Wykreowanie ich od podstaw będzie w większym stopniu skuteczne, niż przeprojektowywanie podstron z towarami dostarczanych w gotowych projektach. Dedykowane sklepy internetowe gwarantują zdecydowanie więcej możliwości w kreowaniu user experience, niż byłoby to prawdopodobne w gotowych platformach handlowych, promowanych na rynku.